YuStarDino
Reaction score
417

About Profile posts Latest activity Postings Media Albums

  • Loading…
  • I dont think the anime gays are doing well this month considering recent revelations.
    lupingavemebrainrot
    lupingavemebrainrot
    I am in mourning, what? yuri on ice canceled? that was my favorite bl story right next too idk, heavens official blessing...rip.
    Tsushi
    Tsushi
    Much condolences to the Yuri on Ice fans. Sad to hear it, it deserved more!
    lupingavemebrainrot
    lupingavemebrainrot
    if they cancel heavens official blessing after that immah riot.
    Just had a headache with one single package recently. It had lithium batteries which made the price soar to £105 in shipping. I said remove the batteries cus they said it was an option. They can't remove the batteries. Then I just paid for them to do a package dividing fee and now I can afford shipping.
    I have genuinely felt my creative drive erase recently and IDK how to get it back.
    • Like
    Reactions: Tsushi
    lupingavemebrainrot
    lupingavemebrainrot
    are you anywhere near the woods? go take a nice long walk make it a scenic one, try practice mindfulness, mayb read a book..
    Tsushi
    Tsushi
    This has happened to me many times. Take your time. It's okay to spend some time taking creative things in rather than having creative output. A good artist needs inspiration, it's healthy to experience things and read, watch, play new things. Those are the future seeds that you can grow later into new ideas.
    I dont think I've seen more hatred towards a Dreamworks movie than the Peacock Megamind movie.

    I can't even legally watch the movie cus its on Peacock and not Netflix and Peacock isnt in the UK.
    Bründelkärf
    Bründelkärf
    Just watch it the Lupin way, like I will.
    Hooder
    Hooder
    Always nice to see the internet collectively agree on something.
    lupingavemebrainrot
    lupingavemebrainrot
    I literally got around that using a vpn when I was in the uk. then again I constantly bounce back and forth between the uk and the usa even when I was a kid so I always had access to american stuff.
    I have made it so that anytime I try to access twitter, I get redirected to ao3.

    Battling my social media addiction with my fanfic addiction.
    I've watched 26 episodes of Mobile Suit Gundam 79 in a day.

    I already wanna buy the model kits.
    Me seeing that we're getting Digimon Zero Two blu rays: I found a reason to live.

    Seeing Lupin Princess of the Turd get announced: Nevermind, I wanna die again.
    finished the new Doctor Who specials, amazing. The Giggle is the best and Wild Blue Yonder the weakest. Saying that.

    Rory Pond erasure shall not be forgiven.
    Hooder
    Hooder
    Wild Blue Wonder is legit one of the best eps of doctor who in a long time it's the special you can watch standalone with no strings attached, a bit of cringe horror but campy enough that it can be enjoyed and generally super scary at times!

    if anything
    I'm sure something we can both agree on is that Ncuti Gatwa will be fantastic!
    Hooder
    Hooder
    Still processing the whole "bi regen" metacrsyis 2.0 thing
    YuStarDino
    YuStarDino
    Even if its the weakest, its still a damn great episode. The psychological horror of it and the context clues of whose the real one with lighting and body language, even outside of Doctor Who its a great piece of Television.
    IDC about The Game Awards, in fact I was sleeping through it but the moment DB Sparking Zero played, I felt my entire childhood enter me.
    Hooder
    Hooder
    SEGA really shined in this
    I find it oddly hilarious that my addition to the Lupin calendar is gonna be on a trailer drop for GTA 6.
    • Haha
    Reactions: Bründelkärf
    Bründelkärf
    Bründelkärf
    Best thing that happens on my day (the 22th) is that apparently Aquaman 2 comes out ...... :kar_goe:
    Me seeing my American friends post their turkey and ham dinners for thanksgiving

    Meanwhile me: Finally affordable food, this is so Zenigata core
    1700775278913.png
    lupingavemebrainrot
    lupingavemebrainrot
    that is zenigata core carry on trooper. tbh though as a uk citizen who immigrated to the usa I literally will never go back because its so much cheaper here. well in southern states, not um northern or portland. I was able to buy a turkey for 5 usd and deep fry that bad boy earlier today.
    Bründelkärf
    Bründelkärf
    LoL, I also had cup Ramen on Thursday. But I am German and did forget that you guys had Thanks Giving.
    Holy fuck the new Scott Pilgrim anime is amazing. Anyways Wallace Wells is still the gossipy bitch I know and love.
    I need to achieve this vision somehow. A dinosaur hoodie with wings on its back, like a magical girl!
    Tsushi
    Tsushi
    Well how good are you at sewing because I feel like you could make this happen lol
    YuStarDino
    The title "In about six hours I lose my virginity to a fish" sounds like it belongs in Lupin but in actual fact, it was Invincible.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top